søndag den 19. oktober 2014

Clear embossing kort i julestil.

Ja idag har jeg leget med clear embossing, det er hvor man bruger et stempel, bruger embossing ink, som er en slags lim, embossing pulver, jeg har brugt den som hedder clear på dem alle og derefter varmer du det med en varmepistol også smelter det fast. Jeg har efterfølgende sværtet med forskellige farver af distress ink og derefter kommer motivet frem.
Jeg har valgt at stemple med et af de skønne stempler til kun 20,00kr der er en hel serie af dem og de er altså så fine til den pris.
Alle kort er blevet meget forskellige og har en forskellig stil. Det har været en hyggelig dag med regn og blæst, den varme kakao og de friskbagte boller familien serverede for mig gjorde bestemt stemningen bedre.
Håber i alle har haft en fantastisk weekend.
Husk du kan købe alle materialerne på:
www.anjaskreativeverden.dk













5 kommentarer:

  1. Sikke en masse fine kort, du har fået lavet. Godt gået.

    SvarSlet
  2. Sikke en masse julekort du har fået lavet, de er rigtig flotte.

    SvarSlet
  3. Fine julekort. Så flittig du har været :)

    SvarSlet