onsdag den 11. marts 2015





All-star High Top

Eller i daglig tale

Converse


Den utrolige populære sko med de mange små detaljer.


Jeg vil i dette indlæg prøve og gøre det lidt letter at få samlet denne skønne sko.
Jeg har ved hjælp af
Stick It


Stick It er meget tyndt dobbelt klæbende papir.


Jeg har sat papiret bagpå den farve karton som jeg skulle lave følgende dele i:
1-2-3-4-5-6

 Det er vigtigt at huske at det dobbelklæbende papir skal være på bagsiden når du kører din die igennem maskinen, eller har du klisteret på den forkerte side.


Her ses del 4 skåret ud
og her er den klar til at sætte på selve skoen

Når alle delene er skåret ud skal den samles
 Først den store hvide del ( nr 6)


Den hvide snude (nr 3)
Den sorte streg ( nr 5)
Den lille hvide ved hælen ( nr 2)
De små runde hulringe ( nr 4)


Her er den lille stjerne brugt der er med i die sættet
Og her er der brugt et stempel fra sættet der kan købes til.  

Det lækre stempel sæt
Til sidst er der sat snørrer i.



Jeg har brugt følgende
Die-namics - All-Star High Top, die
Die-namics - LLd Be Original, stempel sæt
Stick it - Dobbeltklæbende ark
Sort, hvidt og gul papir, samt en rest snørrer






Her er støvlen i flere eksemplarer.




Denne er lavet med hvidt karton, Stick It på overfladen og dækket med de nye Indigo Mega Flakes 
Indigo mega Flakes fås lige nu i 12 lækre combinationer og den 13 er på vej

Indigo Mega Flakes

Et lidt langt oplæg jeg håber i kan bruge det.

Alle tingene fås ved 

www.anjaskreativeverden.dk/

Go solskins dag
Tina Aarhus















Ingen kommentarer:

Send en kommentar