torsdag den 4. december 2014

Et lille fif

Dejligt fik lidt før fri idag, alle dagplejebørnene blev hentet tidligt så der var tid til og få pakket de sidste ordre færdig jeg ikke havde nået i min middags pause. Men jeg er jo ikke helt ung længere og da jeg i sidste øjeblik suser ud af døren med et læs,,tja havde jeg jo glemt manden havde taget bilen idag, så øvs fik ikke sendt pakker idag...
Men nu nåede jeg jo og lave mit indlæg tidligt og nu vil jeg gå ud og gøre klar til der kommer en flok piger til the og hygge. God aften til jer alle.
Jeg vil idag bare vise et lille fif, nogen af jer kender det nok, andre har måske bare glemt det og tja nogen kan måske bruge indlægget.

 For at sætte stickers med lang  tekst eller der ikke hænger sammen, på kort, tags eller andet, bruger jeg tape.
  Jeg klipper et stykke af i den passende længde.
   Tager det værste klister af i mine bukser, bluse eller bare hånden.
    Sætter det hen over teksten og gnubber lidt
  Løfter teksten mens jeg lige kører en negl over.
    Så kan jeg sætte det pænt og lige på mit arbejde.
 Og her var så lige et hurtigt tag, med stickerstekst.

6 kommentarer:

  1. Super sødt tag her, og en rigtig god ide med det tape, den skal helt sikekrt huskes, tak for det fif.

    SvarSlet
  2. Aih hvor er du smart. Tak for fiffet. Det blev sandelig også en fin tag.

    SvarSlet
  3. smart... det skal afprøves næste gang! Skønne tag.

    SvarSlet