onsdag den 23. oktober 2013

Så er det aftenen før det går løs

Ja imorgen sker det, bilen skal pakkes og der skal stilles op på messen. Der er lidt sommerfugle i maven og jeg håber lidt på at nogen af alle de dejlige piger man har lært og kende over nettet kommer forbi, hilser og gir sig til kende, for en ting er det lille billede man kan se på fb, scrapsisters eller andre steder men at så lige pludselig at stå overfor de piger da tror jeg altså ikke jeg har en chance for at kunne genkende ret mange.
Nå men det korte af det lange er at jeg sidder og råhygger med at lave et par kort inden jeg skal under dynen.
Håber vi ses og at jeg får hilst på rigtig mange af jer...
Ses vi her: www.kreativedage.dk
Her er lige et enkelt kort:

2 kommentarer:

  1. Rigtig god tur på messen. Jeg kommer desværre ikke, men håber at du møder en masse "kendte" ansigter.

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Spændende! Jeg når desværre ikke afsted, da jeg holder et 'Tips, tricks og inspirations' kort-kursus herhjemme både lørdag og søndag. Men jeg håber, du poster nogle billeder, så vi andre kan fornemme, hvad vi er gået glip af :o). Ønsker dig en rigtig god fornøjelse. Kh. Anette

    SvarSlet