søndag den 20. oktober 2013

Søndag og der er nedtælling

Ja nu går tiden stærk, desværre har jeg jo været syg i næsten 3 uger og derfor længe ikke nået det jeg gerne ville, men jeg er så heldig at have en flok dejlige piger som hjælper med at gøre klar til messen og hjælpe med noget af alt det praktiske.
Jeg nåede lige og hygge lidt med et enkelt kort imorges inden jeg skulle ud af døren..
Håber vi ses på kreativ messe om kun knap 6 dage.
God søndag aften.
Husk skal du bestille varer som jeg skal have med på messen er onsdag sidste dag. Du finder butikken her: www.anjaskreativeverden.dk


3 kommentarer:

  1. Jamen Anja dog, hvornår har du dog nået det? Ingen af os var jo særlig effektive i går. Men hyggeligt var det. Det er godt nok en flot die, du har brugt med gaver, stjerner mv.

    SvarSlet
  2. WAUW rigtig flot kort her også. Alle er da gået helt bananas med at lave alle mulige fancy foldede kort for tiden, hvor er det bare fedt at se, da de jo er rigtig fede og sjove. Super flot kort her må jeg sige.

    SvarSlet