søndag den 1. marts 2015

Convention intro

Så er tiden allerede igang med at nærme sig med hastige skridt til convention. Det er super hyggeligt og jeg glæder mig hver gang. Nu har det selvfølgelig ændret sig fra og være med som privat til butik, og derfor vil jeg de næste par dage lave en lille intro over mine hjælper og jeg og hvad vi vil præsenterer.
Jeg hedder Anja og jeg er ejer af Anjaskreativeverden. 
Jeg arbejder fuldtids som dagplejer, desværre er det slut til sommer pga faldende børnetal (snøft)
Jeg skal også indimellem ned og besøge lagkagehuset og tage en vagt eller 2...(elsker kage) 
Ellers er jeg gift har 5 dejlige drenge med min mand og kun er er flyttet hjemmefra, i et bofællesskab(han har et sjælendt syndrom som hedder Cornelia De Lange)
Ellers hygger jeg mig med butikken, og min stil er meget blandet, jeg laver både vintage, Tim Holtz stil, stemplerkort(vil gerne være bedre til og male motiver:-) Jeg laver også scrapbooking ikke så meget som jeg gerne ville.
Project life ville jeg også gerne igang med men har ikke helt fået taget på det endnu.
Jeg vil være og finde på convention og skulle du få lyst og ligge en bestilling i butikken som jeg skal tage med til convention er sidste dag for det onsdag.
Ha en rigtig dejlig Søndag.
Med Venlig Hilsen
Anja

Har lige fået lavet et par kort med ny materialer fra bl.a Lawn fawn og Taylored expression.




5 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig flotte kort Anja. God fornøjelse til Convention.
    Jeg skal desværre ikke med.

    SvarSlet
  2. Fine kort du har lavet - skal desværre ikke med til Convention...

    SvarSlet
  3. Søde kort :-). Jeg kikker nok ind på convention som besøgende.

    SvarSlet