mandag den 2. marts 2015

Mød Grethe

Idag Skal i møde Grethe.
Grethe vil side lidt ved bordet og lege med distress og teknik, både Lørdag og Søndag til convention.
Hun laver spændende ting og er super dygtig.

Jeg har arbejdet med at lave kort i en del år - det er vel 7-8 år siden jeg startede. Jeg har altid  været glad for at lave noget vintage agtigt og for at lege med forskellige teknikker. Distress ink har i lang tid været min basis, og jeg tror ikke jeg har lavet ret mange kort hvor jeg ikke har brugt distress ink i større eller mindre grad. Jeg er også glad for at prøve nye ting og at kombinere alle mulige forskellige teknikker.  Det gør nogen gange lidt svært at beskrive min stil. Men jeg er nok mest til vintage og shabby chick stilen.
De brune farver har altid lokket mig, men jeg arbejder ihærdig med at få flere klare farver med i mine kort. Det lykkedes nogle gange, men ofte er de lidt støvede farver der fanger mig mest. Jeg stempler, sprayer, bruger maling og alt der muligt der farver både fingre og papir.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar