tirsdag den 3. december 2013

3 December

Idag kunne det lige blive 2 små prøver på noget bord/ nave kort til julebordet. Det er en lille slags æske hvor man lige kan fæstne en mini ritter sport eller andet indeni.
Du kan se opskriften her: http://www.silviabaldi.com.br/faca-voce-mesma/99
Jeg er til mange forskellige stile men kan godt lide bling som i jo nok kan se på det ene :-)
Dagen er fløjet afsted, jeg har fået bagt glutenfri pebernødder til mig og det blev faktisk helt gode dejligt.
Nå nu skal jeg vidst igang med culottestegen, flødekartofler og salat inden de forskellige knægte kommer hjem fra fitness, fodbold, klub osv.
Ha en dejlig aften.


9 kommentarer:

  1. jeg er da helt vild med farverne på de nederste bordkort! SKØNT!

    SvarSlet
  2. super flot kort og fedt med masser af glimmer

    SvarSlet
  3. Rigtig fine navnekort og lækkert med lidt glimmer på hverdagen.

    SvarSlet
  4. flotte bordkort og ville da gerne spise hos Jer ;)

    SvarSlet
  5. Dejlige bordkort du har lavet : )
    Rigtig god 3 dec.

    SvarSlet
  6. Flotte bordkort du har lavet, - :)

    SvarSlet
  7. Hvor er de søde! Det var da en god ide til julefrokosten :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det dog en sød model - så tak for linket, der allerede er printet ud, så jeg kan prøve kræfter med den også :)

    SvarSlet