torsdag den 5. december 2013

5 December

Vejret er bestemt ikke det dejligste...måtte kører hjem fra job efter en time, ungerne skulle hentes af forældre ved skolen, Phillip var blevet kørt med handicapbussen ud til mine forældre, efter aftale hvis de blev sendt før hjem.
De andre 4 drenge, vores bonus datter og en kammerat til den store af drengene har være samlet her hele dagen.
Frederik på 5 har været meget urolig og lidt bange efter sidste storm, så er nu glad for jeg valgte og køre hjem og ikke lade de store passe hinanden og den lille.
Derfor har jeg ikke rigtig haft mulighed for at være kreativ, men vil da lige vise mine grise basser i saltdej, som jeg lavede meget i for nogle år siden.
Håber vejret bliver bedre og at min dejlige mand igen kommer hjem til os imorgen efter kursus i Middelfart.
Håber alle er ok derude.
Mange tanker Anja


5 kommentarer:

  1. Super søde grisse basser her, de er bare sååå cute.

    SvarSlet
  2. hold op - LOL. De er godt nok søde! Dejligt at du nåede hjem til dine unger - især når den ene nu er utryg. I må hygge jer trods stormen.

    SvarSlet
  3. Ja der har været gang i Bodil i dag! huha... Godt husene er hule!
    Hvor er dine grisebasser da bare søde!

    SvarSlet