onsdag den 4. december 2013

4 December

Hold da op ja så blev det sørme også den 4 December, dagen er fløjet afsted, søde kunder i butikken, hygge med ungerne, sport, arbejde, pyha ja sådan en dag løber hurtigt.
Jeg har idag lavet en snemand, jeg har planer om der skal lavet en 5-6 forskellige af disse med lys og hænges enten på nogle troldgrene eller måske juletræet.
Jeg har lavet den på min cricut maskine som er en skærermaskine.
Ha en dejlig aften håber vi "ses" imorgen hvis vejr guderne sørger for jeg kan komme hjem fra job til mine børn, Ja og at min mand kommer hjem fra Middelfart efter kurset imorgen.
Husk du kan købe materialer til din kreative hobby her: www.anjaskreativeverden.dk



8 kommentarer:

  1. Hvor er den bare sød - hvad er det for et lys du har brugt som næse.?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de batteridrevet fyrfads lys man kan købe.

      Slet
  2. Det var en super fin ide.
    Ja vi må håber at vejret arter sig ... I havde da vist slemt vejr nok d. 28/10

    SvarSlet
  3. sikken nogle skønne snemænd

    SvarSlet
  4. til at blive i godt humør af! Den er bare sød. :-) God dag - håber, det ikke bliver for slemt med stormen.

    SvarSlet